25.04.2012 18:10

Sluníčka

(E-mail se stejným textem jsem hromadně rozesílala všem rodičům, bohužel ne všem se ho podařilo doručit. Proto dávám znění e-mailu ještě na webové stránky, aby si jej měli možnost přečíst všichni rodiče).

Vážení rodiče,

obracím se na Vás touto cestou, abych Vám sdělila, že ke 30. 4. 2012 (pondělí) odcházím z mateřské školy Za Nadýmačem. Je to zejména z toho důvodu, že se budu z Uhříněvsi stěhovat a také proto, že mi dělá problém skloubit práci ve školce se studiem (studuji vcelku náročný obor na VŠ v prezenčním studiu).


Od příští středy (tj. 2. 5.) bude ve třídě Sluníček nová paní učitelka. Děti se s ní včera seznámily a je velmi příjemná a ochotná. V rychlosti jsem se s ní bavila o webových stránkách a vyjádřila se, že by jejich vedení převzala. Ještě se s ní blíže domluvím, ale prosím zatím sledujte nástěnky v šatnách, než se do toho nová paní učitelka dostane.
 

Mám také fotky Vašich dětí, které Vám do konce šk. roku vypálím na DVD a pošlu po paní učitelce Hance.

Dětem jsem zatím nic hromadně neříkala, ale v nejbližších dnech jim to chci sdělit. Jak jsem již psala výše, paní učitelka je hodná a dětem se na první pohled zalíbila, takže doufám, že nebudou mít nějaké problémy s adaptací a vše proběhne co nejlépe.

Do školky se na děti občas ráda zajdu podívat, protože se už teď děsím toho, jak moc mi budou chybět.
Doufám tedy, že se při té příležitosti setkám i s Vámi. Velmi ráda jsem s Vámi spolupracovala.

Přeji Vám i Vašim dětem vše dobré a ať jsou to pořád taková sluníčka jako dosud :).
Děkuji Vám za Vaše pochopení.

Srdečně zdraví

Barbora Klementová

 

—————

Zpět


Kontakt

Barbora Klementová (administrátor)